jävligt förvirrande.

jag ser att du kommenterat två olika inlägg.
det verkar vara du, jag tror att det är du.
men jag har svårt att ta det på allvar.
om det är du, så har jag jävligt svårt att fatta.
ja, jag vill prata med dig. men ska jag först meddela folk om att du lever, fan liten.
jag pallar inte köra ett säga smarta saker race, som inte gör ont i dig eller skjuter dig längre bort, men jag är fan orolig och dina kommentarer, var kantrade med kärlek, men fan.
FAN.
du verkar inte inse hur mycket oro och kaos det här har skapat.
kanske ett lugn för dig, och det glädjer mig, men konsekvenser.
impulser, konsekvenser.
hör av dig. kommentera igen, gör vad du vill. men hör av dig.
älskar dig.
ssnd.

Kommentarer
Postat av: anonym

jag skickade ett meddelande till dig på fejjan. Svara,allvarligt talat.

2011-07-03 @ 19:40:12
Postat av: jag

jag har inte fått något meddelande av dig på fb. jag vet inte ens om det är du fina. kan du ringa? eller vad fan som helst, maila. har inget meddelande från dig.. älskar dig.

2011-07-03 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0